Aby ułatwić zainteresowanym Uczelniom bardziej elastyczny dobór działań promocyjno-marketingowych oferowanych w ramach programu Study in Poland wprowadzono cennik uwzględniający możliwość wyboru niektórych form działalności.
W skład „pakietu podstawowego” obowiązkowego wchodzą wszystkie elementy oferty związane z systemem aktualizowanej na bieżąco profesjonalnej informacji o ofercie Uczelni w języku angielskim (strona internetowa, media społecznościowe, informatory e-book i drukowane).
Inne elementy oferty Study in Poland - Uczelnia może dobierać zgodnie z przyjętą przez siebie strategią promocyjno-marketingową oraz planowanymi obszarami geograficznymi swoich zainteresowań rekrutacyjno-promocyjnych. Dobór ma charakter opcjonalny.
Szczegóły i cennik Oferty – w poniższym Zleceniu tailor-made
Uwaga: w przypadku braku możliwości bezpiecznego udziału w targach stacjonarnych w 2022/23 roku, wybrane wydarzenia zagraniczne odbędą się online.
W innych przedsięwzięciach programu Study in Poland - takich jak konferencje, szkolenia itp. - uczelnie uczestniczące w programie w ramach zlecenia ryczałtowego i pakietowego będą miały zapewnioną możliwość uczestniczenia na zasadach ulgowych.