Aby ułatwić zainteresowanym Uczelniom bardziej elastyczny dobór działań promocyjno-marketingowych oferowanych w ramach programu Study in Poland wprowadzono cennik uwzględniający możliwość wyboru niektórych form działalności.
W skład „pakietu podstawowego” obowiązkowego wchodzą wszystkie elementy oferty związane z systemem aktualizowanej na bieżąco profesjonalnej informacji o ofercie Uczelni w języku angielskim (strona internetowa, aplikacje mobilne, media społecznościowe, informatory e-book i drukowane).
Inne elementy oferty Study in Poland - Uczelnia może dobierać zgodnie z przyjętą przez siebie strategią promocyjno-marketingową oraz planowanymi obszarami geograficznymi swoich zainteresowań rekrutacyjno-promocyjnych. Dobór ma charakter opcjonalny.
Cennik „Oferty tailor-made 2020/21”
A. Pakiet podstawowy „Study in Poland” (obowiązkowy):
Promowanie oferty Uczelni w mediach elektronicznych w języku angielskim:
- Strona internetowa www.studyinpoland.pl
- Aplikacje mobilne na iOS, Android, Facebook (promocja wspólna)
- Wydawanie i dostarczanie Newslettera Study in Poland
Promowanie oferty Uczelni w publikacjach w języku angielskim:
- Informator „Study in Poland - University Guide 2021/22” w formie e-book i drukowany
Opłata za pakiet podstawowy (w języku angielskim) - 10.000 zł + VAT
B. Zestaw opcjonalny (elementy do wyboru – ceny netto):
- Oferta na stronie internetowej w języku rosyjskim - 500 zł
- Ofertę na stronie internetowej w języku ukraińskim - 500 zł
- Informator w formie e-book i drukowany w języku rosyjskim - 900 zł
- Udział Uczelni w targach edukacyjnych online: 500 zł/jedne targi
Jesień 2020:
- Indie (październik 2020); - Ukraina, Białoruś i kraje Kaukazu (październik 2020);
- Azja Centralna (listopad 2020); - Rosja (listopad 2020);
Wiosna 2021:
- Kaukaz (luty 2021); - Ukraina i Białoruś (marzec 2021); - Azja Centralna (kwiecień 2021) - Raport „Studenci zagraniczni w Polsce 2020” w formie e-book
oraz drukowany (10 egz) - 600 zł
Uwaga: w przypadku pojawienia się możliwości bezpiecznego udziału w targach stacjonarnych w 2021 roku, przedstawimy ofertę wybranych wydarzeń zagranicznych.
W innych przedsięwzięciach programu "Study in Poland" - takich jak konferencje, szkolenia w ramach Akademii Internacjonalizacji oraz wydarzenia i inne aktywności dodatkowe - uczelnie uczestniczące w programie w ramach zlecenia ryczałtowego i pakietowego będą miały zapewnioną możliwość uczestniczenia na zasadach ulgowych