Aby ułatwić zainteresowanym uczelniom bardziej elastyczny dobór działań promocyjno-marketingowych oferowanych w ramach programu Study in Poland wprowadzono cennik uwzględniający możliwość wyboru niektórych form działalności.
W skład „pakietu podstawowego” obowiązkowego wchodzą wszystkie elementy oferty związane z systemem aktualizowanej na bieżąco informacji o ofercie uczelni w języku angielskim (strona internetowa, media społecznościowe, informator).
Inne elementy oferty Study in Poland uczelnia może dobierać zgodnie z przyjętą przez siebie strategią promocyjno-marketingową oraz planowanymi obszarami geograficznymi swoich zainteresowań rekrutacyjno-promocyjnych. Dobór ma charakter opcjonalny.
Szczegóły i cennik Oferty – w poniższym Zleceniu tailor-made
Uwaga: w przypadku braku możliwości bezpiecznego udziału w targach stacjonarnych w 2023/24 roku bądź odwołania imprez przez organizatorów, wybrane wydarzenia zagraniczne będą zastąpione innymi.
W innych przedsięwzięciach programu "Study in Poland" - takich jak konferencje, szkolenia itp. - uczelnie uczestniczące w programie w ramach zlecenia ryczałtowego i pakietowego będą miały zapewnioną możliwość uczestniczenia na zasadach ulgowych.
Koordynatorka Study in Poland: Julia Łysik, 22 821 90 27, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.