Aby ułatwić zainteresowanym uczelniom bardziej elastyczny dobór działań promocyjno-marketingowych oferowanych w ramach programu Study in Poland wprowadzono  cennik uwzględniający możliwość wyboru niektórych form działalności.

W skład „pakietu podstawowego” obowiązkowego wchodzą wszystkie elementy oferty związane z systemem aktualizowanej na bieżąco informacji o ofercie uczelni w języku angielskim (strona internetowa, media społecznościowe, informator).

Inne elementy oferty Study in Poland uczelnia może  dobierać zgodnie z przyjętą przez siebie strategią promocyjno-marketingową oraz planowanymi obszarami geograficznymi swoich zainteresowań rekrutacyjno-promocyjnych. Dobór ma charakter opcjonalny.

Szczegóły i cennik Oferty – w poniższym Zleceniu tailor-made

Uwaga: w przypadku braku możliwości bezpiecznego udziału w targach stacjonarnych w 2023/24 roku bądź odwołania imprez przez organizatorów, wybrane wydarzenia zagraniczne będą zastąpione innymi.

W innych przedsięwzięciach programu "Study in Poland" - takich jak konferencje, szkolenia itp. - uczelnie uczestniczące w programie w ramach zlecenia ryczałtowego i pakietowego będą miały zapewnioną możliwość uczestniczenia na zasadach ulgowych.

 

Koordynatorka Study in Poland: Julia Łysik, 22 821 90 27, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.