Oferta tailor-made ma ułatwić zainteresowanym Uczelniom bardziej elastyczny dobór działań promocyjno-marketingowych oferowanych w ramach programu "Study in Poland" - dlatego wycenione zostały znajdujące sie w ofercie poszczególne formy działalności.
Aby ułatwić zainteresowanym Uczelniom bardziej elastyczny dobór działań promocyjno-marketingowych oferowanych w ramach programu Study in Poland wprowadzono cennik uwzględniający możliwość wyboru niektórych form działalności.
W skład pakietu podstawowego wchodzą wszystkie elementy oferty związane z systemem aktualizowanej na bieżąco profesjonalnej informacji o ofercie Uczelni w języku angielskim (strona internetowa, aplikacje mobilne, media społecznościowe, informatory drukowane).
Inne elementy oferty Study in Poland - Uczelnia może dobierać zgodnie z przyjętą przez siebie koncepcją promocyjno-marketingową oraz planowanymi obszarami geograficznymi swoich zainteresowań rekrutacyjno-promocyjnych. Dobór ma charakter opcjonalny.
Cennik „Oferty tailor-made 2017/18”
A. Pakiet podstawowy „Study in Poland” (obowiązkowy):
Promowanie oferty Uczelni w mediach elektronicznych w języku angielskim:
- Strona internetowa www.studyinpoland.pl
- Aplikacje mobilne na iOS, Android i Windows Phone, Facebook
Promowanie oferty Uczelni w publikacjach w języku angielskim:
- Informator drukowany „Study in Poland - University Guide 2017/18”, ulotki informacyjne
Opłata za pakiet podstawowy w języku angielskim - 10.000 zł + VAT
B. Zestaw opcjonalny (elementy do wyboru – ceny netto):
- Oferta na stronie internetowej w języku rosyjskim 500 zł
- Ofertę na stronie internetowej w języku ukraińskim 500 zł
- Informator drukowany w języku rosyjskim 900 zł
- Udział Uczelni w targach edukacyjnych za granicą 700 zł/jedne targi
- Moskwa (październik 2017), Seul (październik 2017),
- Charków (listopad 2017), Kijów (listopad 2017), Astana (listopad 2017),
- Mińsk (luty 2018), Stambuł (marzec 2018), Ułan Bator (marzec 2018),
- Lwów (marzec 2018), Almaty (kwiecień 2018), Kijów (kwiecień 2018)
- Udział Uczelni w wyjeździe rekrutacyjnym/studyjnym 1500 zł/jeden wyjazd
- Indie (styczeń 2018);Uzbekistan-Tadżykistan (maj 2018
- Informacje o wyjazdach – na bieżąco
- Raport „Studenci zagraniczni w Polsce” 600 zł (10 egz.)