Oferta tailor-made ma ułatwić zainteresowanym Uczelniom bardziej elastyczny dobór działań promocyjno-marketingowych oferowanych w ramach programu "Study in Poland" - dlatego wycenione zostały znajdujące sie w ofercie poszczególne formy działalności.

Aby ułatwić zainteresowanym Uczelniom bardziej elastyczny dobór działań promocyjno-marketingowych oferowanych w ramach programu Study in Poland wprowadzono  cennik uwzględniający możliwość wyboru  niektórych form działalności.

W skład pakietu podstawowego wchodzą wszystkie elementy oferty związane z systemem aktualizowanej na bieżąco profesjonalnej informacji o ofercie Uczelni w języku angielskim (strona internetowa, aplikacje mobilne, media społecznościowe, informatory drukowane).

Inne elementy oferty Study in Poland - Uczelnia może  dobierać zgodnie z przyjętą przez siebie koncepcją promocyjno-marketingową oraz planowanymi obszarami geograficznymi swoich zainteresowań rekrutacyjno-promocyjnych. Dobór ma charakter opcjonalny.

Cennik „Oferty tailor-made 2017/18”

A. Pakiet podstawowy „Study in Poland” (obowiązkowy):

Promowanie oferty Uczelni w mediach elektronicznych w języku angielskim:

  • Strona internetowa www.studyinpoland.pl
  • Aplikacje mobilne na iOS, Android i Windows Phone, Facebook

Promowanie oferty Uczelni w publikacjach w języku angielskim:

  • Informator drukowany „Study in Poland - University Guide 2017/18”, ulotki informacyjne

Opłata za pakiet podstawowy w języku angielskim - 10.000 zł + VAT

B. Zestaw opcjonalny (elementy do wyboru – ceny netto):

  1. Oferta na stronie internetowej w języku rosyjskim 500 zł
  2. Ofertę na stronie internetowej w języku ukraińskim 500 zł
  3. Informator drukowany w języku rosyjskim 900 zł  
  4. Udział Uczelni w targach edukacyjnych za granicą 700 zł/jedne targi
  • Moskwa (październik 2017), Seul (październik 2017),
  • Charków (listopad 2017), Kijów (listopad 2017), Astana (listopad 2017),
  • Mińsk (luty 2018), Stambuł (marzec 2018),  Ułan Bator (marzec 2018), 
  • Lwów (marzec 2018), Almaty (kwiecień 2018), Kijów (kwiecień 2018)
  1. Udział Uczelni w wyjeździe rekrutacyjnym/studyjnym 1500 zł/jeden wyjazd
  • Indie (styczeń 2018);Uzbekistan-Tadżykistan (maj 2018
  • Informacje o wyjazdach – na bieżąco
  1. Raport „Studenci zagraniczni w Polsce” 600 zł (10 egz.)