Udział w międzynarodowych targach edukacyjnych traktowany był zawsze jako „stały fragment gry”, który w wielu regionach świata stanowi istotne uzupełnienie promocji internetowej i mobilnej.
Priorytetem Study in Poland w roku akademickim 2024/25 będzie utrzymanie atrakcyjności studiów w Polsce w tych krajach, z których przyjeżdża do nas najwięcej (poza Ukrainą i Białorusią) studentów. Tegorocznym „krajem roku” będzie Turcja, skąd już obecnie mamy prawie 5 tysięcy studentów, a dodatkowo kandydaci z tego kraju nie muszą nostryfikować świadectw ukończenia tureckich szkół średnich w polskich kuratoriach! Skupimy się również na innych atrakcyjnych destynacjach kierunku wschodniego, takich jak Azerbejdżan i Kazachstan.
Jesień 2024
TURCJA:
- Ankara, 20 października
- Izmir, 22 października
- Stambuł, 26-27 października
KAZACHSTAN – Almaty, 20-22 listopada
Szczegóły i rejestracja
AZERBEJDŻAN – Baku, 30 listopada – 1 grudnia
Szczegóły i rejestracja
Na stoiskach narodowych organizowanych za granicą w ramach programu „Study in Poland” naczelną zasadą wystawienniczą jest zapewnienie pełnej tożsamości wszystkim uczestniczącym w targach polskim szkołom wyższym. Każda z nich eksponowana jest poprzez dużą i czytelną „wizytówkę uczelni”, w tym nazwę uczelni, jej logo w kolorze i adres strony internetowej. Wielkość stoiska jest w każdym przypadku dopasowywana do liczby prezentujących się uczelni: im więcej – tym większa powierzchnia. Zapewnia to każdej uczelni komfort wystawienniczy i skuteczność prezentowania swojej oferty na targach – przez cały okres ich trwania przy jednoczesnym pozostaniu pod „parasolem” brandu narodowego „Study in Poland”