IROs Forum i Stowarzyszenie PRom przygotowały swoje sesje analizujące procesy umiędzynarodowienia w kontekstach operacyjnych.
Nad tematem digitalizacji, w kontekście promocyjnym, rozmawiali paneliści w ramach sesji „Digital PR robi efekt WOW, czyli jak social media uczelni tworzą jej markę”, którą prowadziła Anna Kiryjow-Radzka, prezeska Stowarzyszenia „PRom” i specjalistka PR w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Dyskutujący zauważyli m.in., że choć strona WWW uczelni jest dziś wizytówką instytucji, to dopiero obecność (celowana) w mediach społecznościowych (w tym na Tik Toku) gwarantuje uczelni rozpoznawalność wśród młodych ludzi. – Natłok dostępnych informacji zaczyna działać przeciwko nam, dlatego dziś wyzwaniem jest nie tylko przykucie uwagi, ale przede wszystkim jej utrzymanie – mówiła m.in. dr hab. Marta Mendel, prorektor ds. współpracy międzynarodowej SGGW.
Bardzo ciekawie przebiegała też dyskusja w ramach drugiej z sesji równoległych. „Uczelnia otwarta na świat? Wyzwania, narzędzia, dobre praktyki” to debata zorganizowana we współpracy z IROs Forum, którą poprowadziła Marta Foryś, przewodnicząca IROs Forum. W czasie rozmowy prezentowano funkcjonowanie Welcome Pointów na polskich uczelniach.