Zapraszamy na dwudniowe szkolenie „Marketing międzynarodowy oraz kompleksowa obsługa i rekrutacja studentów zagranicznych”, które odbędzie się w dniach 19-20 lutego br. w Golden Floor w Warszawie.
Podczas szkolenia omówione zostaną takie istotne kwestie jak: efektywna promocja zagraniczna, najnowsze trendy na rynkach światowych z zakresu promocji i rekrutacji zagranicznej, social media a rekrutacja, międzynarodowe strategie rekrutacyjne, najnowsze zmiany w Ustawie 2.0 dotyczące rekrutacji i obsługi studentów cudzoziemców
Tematem pierwszego dnia szkolenia jest “International recruitment strategies and planning - how to turn prospective students into recruited ones?”. Poprowadzi je Roger Senden, ekspert od marketingu międzynarodowego i rekrutacji. Celem szkolenia będzie zapoznanie uczestników z podstawami rekrutacji studentów zagranicznych, sposobami ich pozyskiwania oraz efektywnej promocji oferty edukacyjnej na rynku światowym. Uczestnicy szkolenia zdobędą także wiedzę na temat najnowszych narzędzi i technologii służących do pozyskiwania studentów międzynarodowych.
Drugiego dnia tematem będzie „Ustawa 2.0 i najnowsze zmiany w obsłudze cudzoziemców”. Poprowadzi je Maria Stós, zastępca kierownika Działu Rekrutacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dzięki temu szkoleniu osoby w nim uczestniczące posiądą wiedzę potrzebną do obsługi studentów cudzoziemców na uczelniach od rekrutacji po prowadzenie studiów oraz sprawozdawczość w świetle najnowszych zmian w prawodawstwie, w tym ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce z 20 lipca 2018 r. oraz rozporządzeń do tejże ustawy.
Więcej informacji:
Joanna Domagała, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.studyinpoland.pl/akademia-internacjonalizacji