14 czerwca 2019 r. odbyło się kolejne szkolenie „Efektywna promocja poprzez platformy Facebook i Instagram” adresowane do pracowników uczelni zajmujących się promocją uczelni w social mediach. To już drugie spotkanie dla tej grupy w ramach projektu „Uczelnia w Mediach Społecznościowych”, organizowane przez Przestrzeń from Facebook oraz Fundację Edukacyjną „Perspektywy” objęte patronatem MNiSW.
W szkoleniu wzięło udział 38 uczelni, które należą do programu. Wśród omawianych zagadnień znalazły się tym razem: Facebook Insights, aukcje reklam i ich optymalizacja oraz tworzenie kreacji. Zajęcia miały charakter warsztatowy; uczestnicy na podstawie konkretnych briefów przedstawili własne pomysły przydatne do realizacji wybranych celów biznesowych i promocyjnych uczelni. W finale szkolenia poszczególne zespoły zaprezentowały swoje prace i podzieliły się refleksjami dotyczącymi przeprowadzonych kampanii promocyjnych.
Kolejne szkoleniowe spotkanie odbędzie się 25 października. Jego celem będzie komunikacja wizualna oraz wyposażenie pracowników szkół wyższych w narzędzia do tworzenia dobrych treści kreatywnych.
Przypomnijmy - 21 maja 2019 r. miało miejsce szkolenie dla władz uczelni „Rektorzy w Mediach Społecznościowych”. Jego uczestnicy, rektorzy i prorektorzy szkół wyższych dowiedzieli się, jak wykorzystać swoją aktywność na Facebooku do tworzenia silnej marki własnej uczelni.