21 maja 2019 r. o godz. 13 w Warszawie odbędzie się szkolenie „Rektorzy w Mediach Społecznościowych”, organizowane przez Fundację Edukacyjną PerspektywyPrzestrzeń from Facebook. Spotkanie, będące częścią programu Uczelnia w Mediach Społecznościowych, w którym uczestniczą 54 szkoły wyższe z całego kraju, jest adresowane wyłącznie do władz uczelni: rektorów i prorektorów.

Spotkanie „Rektorzy w Mediach Społecznościowych” jest okazją do stworzenia silnej marki szkoły wyższej i jej pozycji na globalnym rynku akademickim. Pomogą w tym z pewnością przykłady najlepszych światowych uczelni, min. takich jak Harvard, Stanford czy New York University.

Cenimy sobie fakt, że aż 54 uczelni (zwiększyliśmy do maximum liczbę dostępnych miejsc -pierwotnie limit wynosił 40) znalazło się w gronie uczestników projektu, tym bardziej, że zebraliśmy znakomite recenzje szkolenia dla pracowników działów promocji, które odbyło się 7 marca 2019. Kolejne szkolenia dla pracowników zaplanowaliśmy na 14 czerwca oraz 25 października br.

Celem projektu „Uczelnia w Mediach Społecznościowych” jest budowanie świadomości roli, jaką media społecznościowe odgrywają w kształtowaniu wizerunku szkoły wyższej, zarówno w kraju, jak i za granicą, a także przekazanie środowisku akademickiemu wiedzy i praktycznych umiejętności w tym zakresie.

www.uczelniawmediachspolecznosciowych.pl