12 grudnia w warszawskiej Golden Floor Centrum odbyło się szkolenie "Marketing po uniwersytecku: siła storytellingu i o tym jak strategicznie opowiedzieć i sprzedać historię uczelni", w ramach Akademii Internacjonalizacji "Study in Poland". Dotyczyło ono strategicznych narzędzi do budowania i sprzedawania historii uczelni na rynku międzynarodowym.
Trenerem był Kamil Kozieł - praktyk z zakresu sztuki prezentacji, w której propaguje techniki stosowane przez aktorów, stand-uperów oraz designerów. Jest on założycielem IT School i PrezART oraz partnerem w ORA-600 i Stand-up Polska. Wykładał na studiach podyplomowych prowadzonych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, Wyższą Szkołę Bankową i Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Uczestnikami szkolenia byli pracownicy uczelni zajmujący się promocją i PR oraz współpracą zagraniczną w polskich szkołach wyższych.
Siła, moc i potencjał storytelling to klucz do sukcesu udanej kampanii reklamowej nie tylko na rynku komercyjnym, ale także na edukacyjnym. Storytelling to strategiczne narzędzie biznesowe, o którego mocy przekonały się już największe światowe korporacje. Jak mówić do kandydatów na studia, aby nas słuchali? Jak opowiedzieć historię swojej uczelni, aby zaciekawić nią słuchaczy? Na te oraz inne pytania odpowiedział Kamil Kozieł w trakcie szkolenia.
To spotkanie było o tyle szczególne, że 12 grudnia Akademia Internacjonalizacji obchodziła pierwsze urodziny. W ciągu roku odbyło się siedem szkoleń. Wzięło w nich udział ośmiu trenerów i ponad 175 pracowników szkół wyższych. Kolejne szkolenia przed nami:
- Rekrutacja i obsługa studentów cudzoziemców w świetle najnowszych przepisów - 8 lutego, Warszawa
- Strategy of internationalization – a new perspective - 21 lutego, Warszawa
Serdecznie zapraszamy do wzięcia w nich udziału.