28 października 2019 r. odbyło się ostatnie szkolenie programu „Uczelnia w Mediach Społecznościowych” organizowane przez Fundację Edukacyjną Perspektywy i Przestrzeń from Facebook. Tym razem pracownicy uczelni zgłębiali zagadnienia dotyczące komunikacji wizualnej. Trenerzy Facebooka i eksperci akademiccy pokazali w jaki sposób tworzyć treści kreatywne i dokonali analizy wybranych kampanii promocyjnych uczelni.
Podczas ostatniego spotkania uczelnie uczestniczące w programie zostały uhonorowane dyplomami. Przedstawiciele uczelni, którzy brali udział we wszystkich szkoleniach zostali nagrodzeni voucherami uprawniającymi do zdobycia certyfikatu Facebook Blueprint.
Program „Uczelnia w Mediach Społecznościowych” realizowany był od stycznia do października 2019. Składał się z 4 modułów. W programie wzięły udział 54 uczelnie. Celem projektu było budowanie świadomości roli, jaką media społecznościowe odgrywają w kształtowaniu wizerunku szkoły wyższej, zarówno w kraju, jak i za granicą, a także przekazanie środowisku akademickiemu wiedzy i praktycznych umiejętności w tym zakresie.