28 października 2019 r. odbędzie się ostatnie szkolenie programu Uczelnia w Mediach Społecznościowych organizowane przez Fundację Edukacyjną Perspektywy i Przestrzeń from Facebook. Tym razem pracownicy 54 uczelni, uczestniczący w programie, będą zgłębiać zagadnienia dotyczące komunikacji wizualnej. Trenerzy Facebooka i eksperci akademiccy pokażą, w jaki sposób tworzyć treści kreatywne i dokonają analizy wybranych kampanii promocyjnych uczelni.
Podczas spotkania uczelnie uczestniczące w programie otrzymają dyplomy ukończenia szkolenia. Na program Uczelnia w Mediach Społecznościowych złożyły się 4 moduły zawierające łącznie 27 godzin szkolenia.
Celem projektu Uczelnia w Mediach Społecznościowych jest budowanie świadomości roli, jaką media społecznościowe odgrywają w kształtowaniu wizerunku szkoły wyższej, zarówno w kraju, jak i za granicą, a także przekazanie środowisku akademickiemu wiedzy i praktycznych umiejętności w tym zakresie.