Uczestnicy szkolenia "Siła storytellingu - o tym jak strategicznie opowiedzieć i sprzedać historię uczelni" (12 grudnia w Warszawie) nabędą umiejętność samodzielnego przygotowania skutecznych i angażujących słuchaczy prezentacji. Kamil Kozieł przekona słuchaczy, że siła, moc i potencjał storytellingu to klucz do sukcesu nie tylko udanej kampanii reklamowej na rynku komercyjnym, ale także na rynku edukacyjnym.
Storytelling to strategiczne narzędzie biznesowe, o którego mocy przekonały się już największe światowe korporacje. Jak twierdzi Harrison Monarth: "Dane mogą przekonywać ludzi, ale nie zainspirują ich do działania; w tym celu musisz opakować swoją wizję w historię, która rozbudzi wyobraźnię i poruszy duszę".
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego projektowania prezentacji, które angażują słuchaczy Kursanci poznają wybrane struktury storytellingowe, nauczą się rozpoznawać i stosować reguły semiotyczne i komediowe oraz przeanalizują wiele przykładów „przylepnych” historii. Dowiedzą się też, czym jest łatwość i empatia poznawcza w kontekście budowania komunikatów. Wszystko po to, żeby przekaz wystąpień i prezentacji był zrozumiały i zapadał w pamięć.
Trenerem jest Kamil Kozieł, założyciel IT School i PrezART oraz partner w ORA-600 i Stand-up Polska. Menedżer i trener z ponad 10 letnim doświadczeniem. Wykładał na studiach podyplomowych prowadzonych przez SGH w Warszawie, WSB i UE w Poznaniu. Pracował dla ponad 700 Klientów, których, jak twierdzi, kocha nad życie. Sporo zawdzięcza takim firmom jak: Unilever, Eurocash i Man. Czasem opowiada o swoich projektach na konferencjach, jak np. na infoShare lub Festiwalu Inspiracji, a czasem pokazuje swoje projekty na YouTubie.
Serdecznie zapraszamy do udziału!
Więcej informacji:
Joanna Domagała - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.