Lipiec - to nie tylko początek wakacji dla studentów i urlopów dla kadry, ale też doskonały  moment, kiedy możemy podsumować wydarzenia minionych 10 miesięcy i zaplanować działania w nadchodzącym roku akademickim. Zgodnie z ustaleniami narady konsultacyjnej w Opolu, program "Study in Poland" przygotował dla uczelni członkowskich plan wyjazdów informacyjno-rekrutacyjnych w roku akad. 2017/18, w tym szczegółowy program wyjazdów na międzynarodowe targi edukacyjne w semestrze zimowym. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z tym planem i odpowiedniego zaplanowania swoich aktywności (oraz wydatków z nimi związanych). Wszystkie propozycje wyjazdowe mają jedną cechę wspólną: jedziemy promować polskie uczelnie tam, skąd chcą przyjeżdżać do nas studenci. Stąd koncentracja na kluczowych z rekrutacyjnego punktu widzenia rynkach wschodnich - dalekich i bliskich.

 

W semestrze zimowym 2017/18 uczelnie programu "Study in Poland" promować się będą wspólnie na następujących targach edukacyjnych:

  • 20-22 października, Rosja - Moskwa, targi "Obrazowanije i Kariera"
  • 28-29 października, Korea Płd. - Seul, targi "European Higher Education Fair"
  • 16-18 listopada, Ukraina - Kijów, targi "Osvita ta kar'era"
  • 22-24 listopada, Kazachstan - Astana, targi "Education & Science"
  • styczeń 2018, Indie – Ahmedabad, targi “Study in Poland”
  • 15-17 lutego, Białoruś - Mińsk, targi "Obrazowanije i Kariera"

W swojej ofercie na rok 2017/18 przedstawiamy propozycje „pewniaków”, czyli rynków, skąd przyjeżdża do Polski coraz więcej studentów, są wśród nich Ukraina, Białoruś, Kazachstan oraz Rosja. Jednocześnie, zgodnie z założeniami przyjętymi podczas narady konsultacyjnej programu „Study in Poland” 4 lipca w Opolu, oswajamy także nowe rynki: Indie i Koreę. Już teraz zapowiadamy także, że w semestrze letnim pojedziemy m.in. do Turcji, Uzbekistanu, Mongolii i Ukrainy.

Jesteśmy przekonani, że oferta powyższa zapewni wszystkim zainteresowanym uczelniom możliwość optymalnego zaplanowania i przeprowadzenia swoich działań promocyjno-rekrutacyjnych na najistotniejszych z polskiego punktu rynkach edukacyjnych.

Stoisko polskich uczelniach wyróżniać się będzie na targach dzięki czerwono-białej kolorystyce i wyeksponowanemu logotypowi "Study in Poland". Głównym materiałem promocyjnym będzie informator "Study in Poland" (w jęz. angielskim, a także rosyjskim) oraz aplikacje mobilne prezentowane na tabletach: aplikacja "Study in Poland" (studia w jęz. angielskim) i aplikacja "InforMatur" (studia w jęz. polskim). Będą również przygotowane ulotki targowe w językach poszczególnych krajów.

Przedstawiciele każdej uczelni będą mieli zapewnioną możliwość stałego przebywania na stoisku i wygodny kontakt z klientami przez cały okres trwania targów. Na ściankach stoiska wyeksponowane będą nazwy, strony www i loga uczestniczących w targach polskich uczelni.

Kwestie związane z podróżą, wizami, noclegami i transferami uczelnie regulują tradycyjnie we własnym zakresie. Formularze zgłoszeń: www.info.studyinpoland.pl

Uwaga: W ciągu roku akademickiego plan wyjazdów w ramach programu "Study in Poland" może zostać rozszerzony. O nowych propozycjach będziemy Państwa z odpowiednim wyprzedzeniem informować.

Serdecznie zapraszamy

Zespół „Study in Poland”