Serdecznie zapraszamy do potwierdzenia udziału w I Forum Rektorów Polski i Turcji, które odbędzie się 22 września w Ankarze. Na czele polskiej delegacji akademickiej stoi prof. Bogumiła Kaniewska, przewodnicząca Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich, rektorka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przygotowaniami do Forum kieruje prof. Piotr Stepnowski, rektor Uniwersytetu Gdańskiego, natomiast Fundacja Edukacyjna „Perspektywy” wspiera to wydarzenie od strony organizacyjno-logistycznej.

Partnerem KRASP ze strony tureckiej jest tamtejsza Higher Education Council - YOK (YOK - skrót od nazwy tureckiej - www.yok.gov.tr). Obowiązki uczelni-gospodarza pełnić będzie stołeczny Gazi Universitywww.gazi.edu.tr. Trwają aktualnie konsultacje odnośnie poziomu reprezentacji rządów obu krajów w tym wydarzeniu. 

Rekomendowana formuła organizacyjna udziału w Forum zakłada:

  • Przylot do Ankary w przeddzień obrad (21 września, niedziela), check-in, a następnie udział w wieczornym briefingu z kierownictwem Ambasady RP w Ankarze zorganizowanym w formule Welcome Reception (spotkanie w hotelu).
  • Rano następnego dnia (22 września, poniedziałek) wyjazd do Gazi University, gdzie odbędą się obrady plenarne, dwie sesje równoległe oraz conference dinner. Po kolacji zorganizowany powrót do hotelu.
  • 23 września (wtorek) powrót do Warszawy.

Oczywiście, terminy przylotu i powrotu uczelnie mogą ustalać autonomicznie, biorąc pod uwagę ewentualne spotkania bilateralne z partnerami tureckimi. Ze względów logistycznych ważne jest natomiast, aby członkowie delegacji zarezerwowali sobie nocleg w tym samym hotelu. Rekomendowany hotel: Radisson Blu Ankara, Istiklal Cad. No:20, 06030 Ankara.

Rekomendowany przelot na Forum:

21 września, Warszawa -> Ankara, wylot z Warszawy o 12:55, rejs bezpośredni, przewoźnik – Pegasus Airlines

Rekomendowany lot powrotny:

23 września: Ankara -> Istanbul -> Warszawa (lub inne miasto wg potrzeb),
wylot z Ankary do Stambułu o 13:00, TK 2139

Zapewniony będzie transport lotnisko-hotel-lotnisko, transfery po mieście, oraz udział w  wydarzeniach towarzyszących. Koszty biletów lotniczych i hotelu każda uczelnia opłaca indywidualnie.

W formularzu „Rejestracja” (poniżej) prosimy wpisać oddzielnie wszystkich członków delegacji uczelni oraz dane do faktury. Liczba przedstawicieli uczelni nie jest ograniczona. Opłata konferencyjna wynosi 1200 zł plus VAT od każdego uczestnika.

Dodatkowe informacje: Julia Łysik, dyrektorka ds. międzynarodowych, Fundacja Edukacyjna „Perspektywy”, +48 504 311 425, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy

Strona wydarzenia: https://studyinpoland.pl/ankara2025/